vrijdag 22 augustus 2014

Zuiver OSB salontafel

Al een tijdje ben ik aan het zoeken naar een nieuwe salontafel. Ik wilde een beetje af van alle kleine krukjes en andere bijzettafeltjes. Nu heb ik een salontafel van de kwantum geprobeerd maar deze vond ik te netjes/clean bij mij in het interieur dus is het uiteindelijk de OSB tafel geworden van Zuiver. Ik heb gekozen voor de witte metalen poten.

De tafel is te bestellen bij de wehkamp/fonq maar bij moet altijd alles direct dus heb ik hem gelijk opgehaald bij de Trendhopper.  Nu staat de grote variant te pronken bij mij in de woonkamer! en ik ben er heel blij mee door de witte metalen poten blijft het heel ruimtelijk en door dat het blad gemaakt is van OSB is het ook niet te clean.







6 opmerkingen:

  1. Staat mooi, en het tafeltje is niet zo aanwezig wat je vaak krijgt met grotere salontafels.
    Leuk dat ik nu ook eens kan reageren, ik zit nml niet op instagram maar ik kom graag
    altijd even bij je buurten.
    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @todayjoday leuk dat je bij mij buurt, thanx ben zelf ook blij met de tafel :)

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig plaatje zeg! Waar is dat mooie kleed van, of kan ik iets vergelijkbaars vinden? Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U kunt een vloer lamp die is een stuk, in welk geval je grootste zorg is dat het niet aantasten of uit te gaan van stijl te kiezen. Overkoepelende staande lampen zijn een goede compromis. Ze zijn dramatisch en mooi en geven warm en diffuus licht en perfect in elk corner.I ben ook als Arching staande lampen voor mijn huis of kantoor. u kunt industriële vloerlamp genaamd. krijgen industriële moderne lamp voor uw huis of kantoor atIndustriële vloerlamp Nederland


    BeantwoordenVerwijderen
  4. At present we can see that lots of establishments are crowding the cities and urban fields. Buildings such as commercial ones where we purchase what we want like our clothing, cosmetics, household needs, entertainment and leisure needs and the like.. Industrial properties are buildings or plants where what we demand and what we desire is being made or being acquired.For an industrial office space to operate, we need materials, employers and ideal office things. These office items may include office desks, exhaust, air con, dividers, jot board and industriele vloerlamp (Industrial floor lamp)
    To know about various types of attractive industriele vloerlamp, you must visit this site Visit Our Site

    BeantwoordenVerwijderen